Imi plac lucrurile frumoase din viata mea

Desi am numai sapte luni, am sa va marturisesc foarte sincer ca am facut o smecherie ca sa pot avea blog. Am trecut la profil ca as avea 107 ani. Pai, daca la 7 luni nu ma lasa sa fiu si eu in rand cu lumea, am vrut sa vad ce pot obtine daca ma dau un pic mai mare. Asta probeaza, din punctul meu de vedere, faptul ca oamenii inca mai cred ca intelepciunea vine o data cu varsta. Imi cam vine a rade. Lasa-i sa creada ce vor ei, eu stiu foarte clar ca am deja cateva filme vizionate (la activ), citesc o carte in fiecare zi, aceeasi, dar imi place tare mult, si nu prea plang. Uneori, cand cred eu ca am fost lasat singurel, sa citesc, auzi, sa citesc, atunci imi mai vine a plange. Dar am prins smecheria, slabiciunea parintilor, cum s-ar spune: pun buza de jos a tristete, stiu cum sa privesc si ma stramb ca si cum as suferi foarte tare de singuratate. Succesul este garantat, va jur, imediat vine cineva langa mine si nu stie ce sa-mi mai faca. Mama lasa cartea din mana, tata lasa laptopul si site-urile deocheate (stiu eu la ce se uita, mai trag cu coada ochiului si daca nu vad, aud sunetele) si vin amandoi in goana la mine. Atunci nu pot decat sa rad, pentru ca sunt constient ca mi-a reusit si de data asta. Am un singur regret: nu pot face inca poze, dar in scurt timp ma voi consola cu ideea ca voi avea destul forta incat sa-i trantesc Nikon-ul lui tata de perete, ca prea mult pune blitzul in ochi la copil. Gata! Destul pentru primul articol.

In acest blog, primul meu blog, va voi arata cateva site-uri utile mamicilor, ca sa le fie bine la bebitzii lor, cate filmuletze si om mai vedea noi.
Va pup acum!


Comentarii

Anonim a spus…
tine-o tot asa, bebe
Anonim a spus…
Un bebe de elita!!!

Postări populare de pe acest blog

Nu-i usor sa fii fotomodel...

Studiourile "BEBE" film prezinta

Luatul din moţ