Studiourile "BEBE" film prezinta

Am fost in parcul IOR, in weekend. M-am simtit excelent! Priveliste de toamna cum nici nu-ti poti imagina in Bucuresti. Salcii pletoase, copaci care-si arunca frunzele intr-o betie de culori prin iarba verde-maronie, sute de rate care pescuiesc ca sa mearga apoi in carduri lungi, intr-o promenada nestingherita de nimic, catzei care alearga bucurosi, tineri plimbandu-se de mana, copii in dreptul carora m-am oprit pentru a le zambi senin, primind, la randul meu, un zambet la fel de cald... Cam acesta era parcul vizitat. Ce sa mai spun, o zi superba de toamna, un 18 octombrie de vis, in care aleile parcului au rasunat de muzica populara cantata cu ocazia festivalului Savorile toamnei; o zi in care lumea mi s-a parut mai buna, mai civilizata, mai promitatoare pentru un viitor in care incerc cu succes sa-mi fac un loc al meu.
Bebe cel voinic


Comentarii

Anonim a spus…
Alex,trebuie sa-ti spun ca esti foarte frumos!Nu-mi pot lua privirea de la tine!Esti o minune,dragul meu!Te pup,saluta-i pe ai tai din partea mea si...nu uita ca te iubesc mult!
Multumesc frumos, nana! Si io te iubesc!
Florin ŞPERLEA a spus…
Sa traiasca dom' regizor, ca si actorii sunt... marfa!
La mai multe si interesante filme! (M-ai topit cu "The end"-ul, ha, ha, ha!)
Cand bagi toata familia in "Cei trei muschetari", tu jucandu-l pe D'Artagnan?
Vezi sa nu astepti "Dupa douazeci de ani"!
Multumesc! Se pare ca bebe are succes si in cinematografie. Ma gandeam eu... Cat despre regie... la asta nu comentez, ca ii apartine tatei. Discutati voi mai in amanunt!
Anonim a spus…
...in tot zbuciumul in care traiesc, cu credite, examene, greve si crize mondiale, am gasit aici un INGERAS care m-a facut sa zambesc:)
Multumesc, Monica! Promit sa mai scriu, in momentele mele de inspiratie! Sa treci sa ma mai vezi, cand vin pe la Bucuresti! Pup!
Bebe cel voinic

Postări populare de pe acest blog

Nu-i usor sa fii fotomodel...

Luatul din moţ