La scaldat

Am sa va descriu, asa cum voi putea, unul dintre momentele cele mai placute din viata mea: baitza. O astept in fiecare seara ca pe un moment unic. Nu va ganditi ca eu transpir, desi voi stiti, cu totii, daca stati bine cu memoria, ca un bebe si daca transpira este iubit si pupat. Asta e diferenta. Am sa fac o paranteza si am sa spun cateva chestiuni de maxima importanta. Noi, bebitzii, chiar daca traspiram, regurgitam, dam cate o beshinutza sau ne curg inerentele bale dinaintea ivirii dintilor, tot suntem iubiti. Chiar mai mult, transpiratia noastra este divinizata de mamici, o mica ragaitura este semn al eliberarii burticii de nu stiu ce gaze, o bashinutza la fel... Ce sa mai zic, un paradis! Dar nu intelegem de ce, atunci cand ne facem mai mari, toate aceste sentimente fatza de actiunile noastre, normale de altfel, se transforma brusc si devenim deodata nesimtiti! Dar sa revenim la baitza. Am o balie faina, mare, albastra, cu termometru. Nu pot sa uit ca tati avea emotii cand a cumparat-o. A fost cu bunica Ivan la magazin si nu stiau daca o sa fie pe gustul lui mami, care comandase o balie neinventata inca. Dar de pe acum incep si eu sa inteleg cum sunt femeile.
Imi place, cum spuneam sa ma balacesc si parintii mei rad, se bucura, cand dau din manutze si din picioruse stropind toata casa. Trebuie sa recunosc insa ca partea cea mai atractiva din programelul de baie este masajul de dupa balacire. Atunci imi umflu burtica si imi contract toti muschiuletii de placere si simt cum cresc. Daca cineva m-ar privi mai atent, ar vedea ca devin tot mai voinicel, dupa fiecare masaj, dupa fiecare baitza, cu fiecare zi. O sa va mai destainui si alte secrete de-ale mele, dar acum ma simt cam obosit, trebuie sa fac un pic de nanitza!


Pup pe toti!
Bebe

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nu-i usor sa fii fotomodel...

Studiourile "BEBE" film prezinta

Luatul din moţ