Cand lumea este plina de vanatori

Nu sunt ocolit niciodata de paparazzi. Poate pentru vedetele autohtone la fel de tinere, acesta ar fi un lucru bun, o sursa de a-si face reclama, dar pentru mine, va marturisesc sincer, uneori este greu. Aud declansatorul aparatului in mai toate momentele zilei, trebuie sa zambesc la obiectiv chiar si cand mananc sau ma joc, ca sa nu mai zic ca, mai nou, mi s-a intamplat sa fiu pozat in somn. In fine, poate ca acesta este destinul meu, sa fiu celebru din prima zi pe pamant! Aceasta fotografie mi-a fost trimisa de catre prietenul meu, soricelul Boo, care nu dormea. Stie si cine a facut poza, dar nu va pot dezvalui sursa, ramane sa discut eu mai incolo aspectele juridice ale situatiei.

Va imbratisez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nu-i usor sa fii fotomodel...

Studiourile "BEBE" film prezinta

Luatul din moţ