Parisul in visele lui bebe

S-a întâmplat demult, să tot fie vreo patru luni. Eram liniştit, la Reghiu, în vizită la strabunica Sitz şi visam la Paris, locul atât de îndrăgit de părinţi. Aşteptam nerăbdător întoarcerea lor. Îmi era dor de ei, pe de o parte, pe de alta îmi era ciudă că eu nu am mers, deşi înţelesesem că sunt prea mic pentru asta, şi aşteptam cu nerăbdare să văd ce mi-au adus. Vă dezvălui ceva din culise: mama a început să plângă când a păşit în Disneyland fără mine. S-a gândit că face o mare nedreptate. Continuu dezvăluirea şi vă mărturisesc că totul era doar în mintea ei, pentru că în tot acest timp mă aflam la umbra merilor, mă bronzam frumos, mâncam fructe şi citeam. Mă obişnuisem deja cu ideea că nu merg. Dar nu pot fi eu responsabil de gândurile oamenilor, mai ales că la acea vreme eram mulţumit să privesc fotografii şi să primesc ceva frumos din străinătăţuri. Şi nu s-au lăsat aşteptate cadourile. Mi-am reînoit garderoba cu un costum de Peter Pann, unul de japonez sau chinez, mă rog, astea cam seamănă din punctul meu de vedere, o geacă foarte draguţă, în fine, o grămadă de hăinuţe la care s-au adăugat un trenuleţ şi o ramă foto, în care mi-au şi pus o poză unde sunt la volanul Mârţoagei. Am fost mulţumit, încântat chiar, şi mi-am jurat că data viitoare când vor pleca am să merg cu ei. Gata cu umbra de la Reghiu, este timpul s-o iau la trap prin Europa. Frumuseţile Patriei le-am cam descoperit.
Tot ce am scris aici este cumva din amintiri, se poate să fi omis anumite chestii, dar esenţialul l-am surprins. Pentru mine scrisul este un fel de drog. L-am denumit drogul lui bebe!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nu-i usor sa fii fotomodel...

Studiourile "BEBE" film prezinta

Luatul din moţ